aku yang dulu, bukan yang sekarang ~




Assalamualaikum.


haii! jumpa lagi. hehe dah lama gilerr aku tinggalkan 
'tempat beradu' dulu aku niii. tetiba terasa nak jenguk semula. dulu tempat nii byk benda aku ceritakan, zaman kolej, cinta,kawan,life aku sendiri, macam-macam laa. tapi itu semua aku dah delete bukan sebab aku nak lupakan or tak suka tapi hmmmm.. biarlah jadi kenangan. sampai bila-bila pun aku takkan lupa tu semuaa :)


sekarang nii hari nii malam nii aku nak start cerita baru. heheh
sebenarnyee aku tgh bosan tak tahu nak buat ape. malam minggu hadap laptop jekk. kau rasa?
tapi takpe...esok ade date! ehem ehem..
doakan laa takde halangan yee. hehe   #loveyou AK




-sun. 12:06am,
 04/05/14.








  Hugs,