from : Arsyhad Kyairull







MENYINGKAP kembali sejarah SECRET EPISODES (TWKUA) diriku yg lalu,
Gaya hidup moden yg penuh dgn KONFLIK METROPOLIS (Komplot),
Penuh dgn PANCAROBA (G.S.M) dan KELIBAT KORUPSI (One Buck Short),
Dikelilingi SITUASI (Bunkface) yg RIUH (Harmacy),BINGIT(Pesawat),
Dan suasana yang agak ‘CRAZY’(Sam cfband)…
 



Saban malam aku sering berangan BERLARI KE AWAN(The Tick),
Merentasi jambatan yang digelar AKU PELANGI(Joanna&co),
Dan ingin menggapai MIMPI(Robot Asmara),
Oh BINTANG(Statik) TERBANGKAN AKU KE BULAN(Sasuka),
Biarku jauh dari DUNIA(Brainhead) yang penuh dengan tipu HELAH(Indie Mice) manusia… 




Kerapkali kuterfikirkan mengenai KISAH KITA(Silent Scream),
Antara KAU DAN AKU(Sugar Love Cookies),
Adakalanya kutertawa sendirian mengenangkan KELAKARNYA CHIENTA(Trashbin jump) kita,
Namunku SANGSI(Stonebay) dengan kesetiaanmu,
Laluku BIAR MATI CHIENTA INI(Maximus) buat selamanya,
Dan kupergi TERBANG JAUH(Nadia’s Show) dengan hati yang HANCUR(Sam cfband)…



Dari SINGAPURA-KL(The Times) aku mengembara,
Demi melanjutkan pelajaranku ke HIGHSCHOOL ROCKER(Bunkface),
Untuk bergelar ROCKSTAR(The Blue Birds) Malaya,
Sebelum itu aku ambil subjek CHEMISTRY(Butterfingers),
Tapi results asyik keluar CAPITAL E(Bittersweet) je…




Kini baru kusedar rupanya semua itu HANYA MIMPI(Nadia’s show) belaka,
Sekadar KHAYAL-KHAYALAN(The Times) yang bermain-main difikiran sahaja,
Dan hidup ini Cuma NIKMAT SEMENTARA(Statik) yang diberikan olehNYA…



Sampai disini sahaja cerita CINTA SUKA SUKI(Sugar Love Cookies) dariku,
Sekadar melengkapkan CERITA KEDAI KOPI(Malique,Dj Fuzz,Salam)orang kampungku,
Tiada kaitan dengan orang yang masih hidup dan yang telahpun meninggal dunia,
Segala salah silap harap maafkan,
EXCUSE ME(Pesawat) dan izinkanku PERGI DULU(Nadia’s Show)




me : Thanks dear :)





ZURA 

No comments: